Miami City uvedie na trh 5 000 ETH NFT v spolupráci Time Magazine, Mastercard a Salesforce

Ako viete, v posledných článkoch sme často poukazovali na fakt, že USA sa v najnovšom rebríčku krajín s najpriateľskejším prístupom ku kryptomenám a od tohto momentu sa dozvedáme čoraz viac pozitívnych správ v tomtom kontexte. Je to totiž len pár dní, čo starosta Miami City Francis X Suarez oznámil nový NFT projekt navrhnutý 56 umelcami, ktorý bude priamo uvedený na trh mestom Miami v spolupráci s časopismi Time Magazine, Mastercard a Salesforce, pričom bude pozostávať z 5000 kusov NFT. Mesto sa rozhodlo spolupracovať s 56 umelcami, nakoľko to predstavuje 56 míľovú oblasť tohto mesta.

„Som nadšený, že môžeme spolupracovať s TIME, Mastercard a Salesforce na tejto iniciatíve. Mesto Miami bolo na čele revolúcie web3 a budeme pokračovať v používaní týchto nových technológií na podporu našich existujúcich podnikov a zároveň na prilákaní nových, na zvýšení kapitálu a poskytnutí zážitkov našim občanom a návštevníkom tohto veľkého mesta. Zároveň môžeme tento nový prístup využiť aj na podporu miestnych umelcov a charitatívnych organizácií.“

Zodpovedná za vedenie stratégie, rozvoj kreatívy a za spustenie iniciatívy bude značka Time. Salesforce, globálny líder v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM), sa postará o razbu a predaj NFT prostredníctvom nového produktu NFT Cloud. Podľa predbežných odhadov sa očakáva, že Miami NFT bude spustené v decembri tohto roka a následne úspešne prejde z Proof-of-Work na Proof-of-Stake, čo jednoznačne poteší mnohých.

Zdroj