Svetoznámy maloobchodný gigant Walmart, ktorý pozná pravdepodobne každý z nás sa rozhodol, že sa podobne ako mnoho ďalších firiem ako napríklad Disney stane súčasťou metaverza. Aby sme boli presnejší, Walmart spúšťa hneď dve strategické iniciatívy prostredníctvom metaverza Roblox, ktoré nesú názov Walmart Land a Walmart’s Universe of Play. Tieto dve nové iniciatívy spustil Walmart 26. septembra a sú zamerané na 52 miliónov hráčov, ktorých Roblox má. Niekoľko častí, respektíve „ostrovov“ bude obsahovať ,,interaktívne, pohlcujúce zážitky súvisiace s obchodmi s módou, krásou a zábavou Walmartu“. Walmart Universe of Play ponúka zase virtuálny raj hračiek pre deti.
Walmart sa tak pripája k spoločnostiam ako sú Gucci či Ralph Lauren pri využívaní masívnej fanúšikovskej základne Robloxu na presadzovanie svojich firemných marketingových stratégií. Herná spoločnosť Roblox bola oficiálne spustená v roku 2006 a odvtedy si nazbierala veľkú databázu hráčov, po ktorej je momentálne veľký dopyt a stáva sa tak atraktívnou spoločnosťou pre maloobchodné metaverzy. V hre Gucci Town v Robloxe je možné dokonca zarobiť menu, ktorú možno použiť na nákup digitálneho tovaru. Zapojenie Walmartu do metaverza však nie je úplnou novinkou a mnohí takýto krok očakávali, nakoľko v decembri minulého roka spoločnosť podala niekoľko patentov týkajúcich sa virtuálneho tovaru, virtuálnych mien a NFT.