Počas minulého roka zažilo NFT odvetvie obrovský boom, čo potvrdzujú aj príjmy spoločností, akými sú napríklad Nike, Gucci či Adidas. Vďaka najnovším údajom od spoločnosti Dune vieme, že globálna značka Nike počas zimy zarobila z hľadiska spoločností najviac a to konkrétne až 185 miliónov dolárov. Nike následne aj naďalej profitovala z digitálnych tokenov počas zimy na kryptotrhoch a to aj napriek tomu, že objem obchodovania s nezameniteľnými tokenmi (NFT) klesol v 2. štvrťroku o 40%.
Zvyšok najlepších značiek z hľadiska celkových príjmov NFT, ktoré uzatvárajú TOP 5 sú Dolce & Gabbana, Tiffany, Gucci a Adidas. Je tak krásne vidieť, že tieto spoločnosti skutočne zarobili astronomické sumy práve vďaka nezameniteľným tokenom a využitím boomu okolo tohto obdobia. Pochopiteľne záujem o NFT následne klesol počas obdobia, kedy kryptomeny zažili významný pokles a zdá sa, že mnoho traderov sa k NFT nikdy neplánuje vrátiť. V novej štúdii, ktorú zverejnil DEXterlab 21. júla totiž viac ako 30% krypto používateľov prezradilo, že by si „nikdy nekúpili“ NFT.